Venemessut 2017 – Palvelukokemuksen anatomiaa

Tässä rapsassa keskitytään venemessujen palvelukokemukseen tuotteiden sijaan. Tällä kertaa äänessä Omar-munkkien suursyömäri, Topias!

Sunnuntai hujahti todella nopeasti Pohjoismaiden suurimmassa venenäyttelyssä.

Jussin kanssa saavuttuamme paikalle porhalsimme messuväen sekaan katsastamaan kevään uutuuksia ja hienouksia. Lehdistökeskuksesta toki haettiin ensialkuun starttikahvit ja väkerrettiin bloggaajapassit torsoon kiinni ”purkkaa ja jesaria”-tyylisesti.

Venemessut 2017

Valitettavasti muutamilla osastoilla olimme pelkkää ilmaa, vaikka messuhallissa ei ollut keskiverto SaiPan matsia enempää porukkaa. Noh, toki pari nuorta herraa voi vaikuttaa ”renkaan potkijoilta”, mutta mielestämme jokaiseen asiakkaaseen tulisi silti suhtautua ns. ostavana asiakkaana, tai edes tarjota hyvä palvelukokemus sekä asiantuntemus messuvieraille. Puhelimessa kesken ollut lehtien lukeminen oli monesti tärkeämpää, harmillisesti useammankin esittelijän toimesta. Näinhän sitä kontakteja syntyy ja kauppa käy?

Mercury & Boatstar – Positiiviset yllättäjät!

Mercuryn pisteellä esittely toimi ja saimme jopa kauan kaivatut kaulanauhat bloggaajapasseihimme. Sininen komea kaulanauha helpottaa kummasti meidän menoa ja yritys sai puolestaan kaksi kävelevää mainosta. Winwin! Palvelukokemuksen kruunasi henkilökunnan toivotus mukavaan messupäivään hymyn kera. Ei niin normaalia, mutta todellakin messufiilistä kohottavaa. Vähintään yhtä paljon kehuttavaa oli myös Boatstarin osastolla, jonka rento meininki paistoi messuhallin toiseen päähän asti! 🙂

Venemessut 2017

Ursuitin pisteellä kävi kuhinaa, kuin keväthauilla kaislikossa.

Osasto oli täynnä pelastuspuvun ihailijaa, sovittajaa ja vaikka mitä. Huomion kiinnitti riittävä henkilökunta ja kaikille asiakas tuntui olevan ykkönen – Pointsit Turkuun. Myös itse katsastaessa uusia paukkuliivejä kartoitettiin tarkkaan käyttötarve ja onko käytössä pukua vai ei ja varmistettiin näin varmasti sopiva malli.

Samalla tuli puheeksi, mitä Jussin kanssa blogin parissa puuhataan ja juttua tuntui riittävän. Tarttuipa mukaan myös pientä rensseliä kevään haukirientoihin ja täysin heidän aloitteestaan. Jos sinulla on tarve hankkia kevääksi loppujen lopuksi melko edullinen ”henkivakuutus”, niin suosittelen ehdottomasti suuntaamaan Venemessuille ja siellä Ursuitin osastolle. Palvelukokemus ja ammattitaito ei jätä ketään kylmäksi, edes veteen pudottaessa.

Venemessut 2017

Mainokset